ookamiotaku

Alla inlägg den 22 december 2014

Av Linn Ookami ~ - 22 december 2014 22:04

Ja, då är vi på dag 3! :D


Bästa kill-karaktären någonsin?


I mangasammanhang så vinner Lyserg Diethel från Shaman King lätt, jag hade världens största fangirlcrush på honom i 8:an XD

Han hade en sån tragisk uppväxt TT-TT

Det brukar bli så att mina favvokaraktärer är de som jag tycker mest synd om...

     

Och som jag sa igår så avskyr jag animeserien, speciellt då de ändrade Lyserg som karaktär helt och hållet T-T

   


Okej, animesammanhang:

Det var en svår fråga... Men jag tror att Hideyoshi Kinoshita från Baka To Test To Shoukanjuu (mangan är också väldigt bra (: )

   

Jag menar, TITTA BARA PÅ HONOM!! HAN ÄR JU SÅ SÖT! (fangirlattacker... *suckar*)


Hur som helst, det var dag 3 så syns vi imorron på dag 4! :D

       / Linn d^ ^b


Sök i bloggen

Presentation


Hellu! Jag är en 16-årig tjej som har ett stort intresse för manga, anime och filmredigering, därför är det vad Du kommer att hitta här!
Om Du vill se något här så var inte blyg och kommentera bara!
Stanna gärna här eller återkom gärna någon annan gång

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Då jag var yngre brukade jag omedvetet titta på anime. Jag undrar om någon brukade se på någon/några av de animeserier som jag brukade se på? C:
 Digimon
 Pokémon
 Dinosaur King
 Beyblade
 Bakugan
 Yu-Gi-Oh
 Annan

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Anime & Manga :3

                                     Lite IB på slutet har ingen dött av X3    


Ovido - Quiz & Flashcards