ookamiotaku

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Linn Ookami ~ - 3 januari 2015 20:38

Anime / manga som du inte har sett / läst men vill se / läsa?


Manga:  Jag vet faktiskt inte... Antar att jag vill läsa Noragami men latheten tar över *>w<

Annars så tror jag inte att det är någon annan c:

 


Anime: Man vänatar ju på Assassination Classroom (9:e Januari) och andra säsongen av Tokyo Ghoul (8:e Januari).

Annars så vill jag se på Blood Lad men latheten tar över där med *._.

     

Ja, det var det, vi får se om jag bloggar senare eller inte (och blir det ett gap så är det troligtvis pga Alpha Sapphire så ni vet XD). Syns! \^-^

     / Linn d^ ^b

Av Linn Ookami ~ - 3 januari 2015 19:57

Hej! Först: gott nytt år på er!! :D

Det har hänt igen, ett nytt gap i bloggningen ._.

Alpha Sapphire tog över mitt liv några dagar, sedan så fortsatte jag att läsa "Assassination Classroom" och har nu läst alla kapitel som kommit ut so far ^-^

Jag kommer troligtvis att skriva en review på den senare (rubriken har med serien att göra btw XD)

Inte mycket annat än Pokémon och Assassination Classroom har hänt antar jag...

Nyårsafton firades hos min morbror och det var roligt :D

Vid 12 så avbröt vi vårt spel då vi spelade Spader 7 (förvånade? XD) men fortsatte efter att ha tittat på fyrverkerier (tror man stavar det så...) och druckit lite champange (stavar man så? XD).

Vi hade spelat "Med Vilda Gester" tidigare på dagen och mamma och morbror vann, så de var så otroligt malliga! Men de fick bara lätta saker att försöka visa e_e

Så jag bestämde mig för att krossa dem båda på Spader 7!

 

Det gick inte alls bra i början... ._.

Men sen så kom jag ikapp och året började med att behålla titeln som Spader 7 mästare B)

Annars så har väl jag och storebrorsan bråkat lite om anime XD

Han vill att jag ska titta på Highschool DxD men det är så mycket ecchi QAQ

Jag är inget större fan av det, lite är väl okej (hosthostUQHolder!hosthost) men det är inge roligt om det är mycket av det e_e

Sen så gick vi vidare till Shaman King... Då blir det seriös battle between life and death ._. (närå XD)

Jag har ju läst mangan och han har tittat på animeserien och vi båda tycker ju att den andre är jättedålig... *._.

Jag har i alla fall sett på Shaman King men han har inte läst den så han kan inte säga så mycket om den saken :/

Det värsta är att han dissar min favvokaraktär! D': (fast det fattar jag också eftersom han är helt f*cked up i anime:n e_e).

Så jag kaaaanske spammade honom på facebook med anledningar till varför mangan är bättre ._. XD

Aaajaa, nu ska jag fortsätta med 40 Day Anime Challenge:n :D

(Wow, det blev lite färglatt detta inlägg :D)
     / Linn d^ ^b

     

Sök i bloggen

Presentation


Hellu! Jag är en 16-årig tjej som har ett stort intresse för manga, anime och filmredigering, därför är det vad Du kommer att hitta här!
Om Du vill se något här så var inte blyg och kommentera bara!
Stanna gärna här eller återkom gärna någon annan gång

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Då jag var yngre brukade jag omedvetet titta på anime. Jag undrar om någon brukade se på någon/några av de animeserier som jag brukade se på? C:
 Digimon
 Pokémon
 Dinosaur King
 Beyblade
 Bakugan
 Yu-Gi-Oh
 Annan

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Anime & Manga :3

                                     Lite IB på slutet har ingen dött av X3    


Ovido - Quiz & Flashcards