ookamiotaku

Alla inlägg under december 2014

Av Linn Ookami ~ - 20 december 2014 17:46

Heh heh, det var ett tag sen nu va? XD *kollar när senast inlägget skrevs*

2 veckor? 0-0* Oops XD

Hur som helst, jag har haft det ganska fullt upp på senaste tiden. Vi planerade julspex i skolan, jag har tittat på mer anime och jag har haft en AMV-spurt, samt planerar jag ett MEP med en annan svensk :D

Jag kommer troligtvis göra reviews på de anime som jag har sett senare :3

Bara för att jag ska blogga oftare (latheten tar över då och då ._.) så ska jag göra en "40 Days Anime Challenge" (stulen från Tumblr som ni kan se XD)

 

Ja, då var det ett kort litet inlägg så ska jag göra första dagen :D

Syns! 

     / Linn d^ ^b

Av Linn Ookami ~ - 6 december 2014 21:51

Hej! c: Som jag lovade igår så skulle jag blogga mera idag eftersom jag var så trött igår XD

Okej, anledningen till dåligt bloggande är:

1. Alpha Sapphire ._.

2. Huvudvärk

3. AMV:s

4. Jag har börjat skriva fanfics igen efter typ ett halvårs uppehåll ._.

Tiden bara flyger iväg ju XD

Jag har gjort en ny omröstning btw C: Jag undrar bara vilka animeserier ni brukade se på när ni var små/yngre ^-^

Sen så har jag fixat lite jultema på bloggen också :D Kanske inte världens bästa header och sånt me aaajaa X3

Jag tycker nu att vi tar en tyst minut för alla feels som nya episoden SAO II hugger en med T-T

 

Varför A-1 Pictures?! VArför tänker ni mörda Yuuki?! TT-TT Hon är ju cool ju :'(

Hon är alltid så glad trots att hon vet att hon kommer att dö T.T

   

Hur som helst, feels or not, jag började titta på en anime som heter Hayate the Combat Butler :)

Den är typ 52 episoder lång och det återstår att se om jag orkar titta på hela XD

Någon måste dessutom ringa en vägg-fixare eller nåt, för de har sönder 4:e väggen (eller vad man nu ska säga XD) hela tiden >w<

De gjorde till och med en pokémon-referens XD

             

Jag gillar inte tigern dock ._.

Okej, saknar mina pokémon så jag slutar här men vi syns någon annan dag :D \^ ^

      Linn d^ ^b


Av Linn Ookami ~ - 5 december 2014 21:44

Asså herre gud vad trött jag är ikväll e_e (hej förresten \^ ^)

Jag har inte varit aktiv i veckan på grund av ett syndrom som heter Pokémon AlphaSapphire cx

Men det är så roligt att spela, Hoenn är mitt hemland asså T-T (det ska föreställa glädjetårar XD)

Jag håller nästan på att somna just nu så vi kör igång med like bild och gif-spam så skriver jag ett längre inlägg imorron c:

Men först en liten sång! d^-^b


Det där va typ jag innan jag fick mitt 2DS XD Tjatade alltid på brorsan...

"Heeej Jonathaaaaan ~ Får jag låna ditt 3DS? Mina pokémon saknar mig ~"

Dagarna då man låg hemma och var sjuk ägde, då kunde låna hans 3DS medan han var i skolan XD

 

Så, det här är vad jag gjort hela veckan typ, i skolan också XD

 

Mah Sceptile is da best startah BD

 

Använder även en Breloom för tillfället, det bara blev så XD, fast han är ganska bra dock C:

 

MAN KAN INTE IGNORERA DESS TVÅ SÖTNOSAR! Hittade en väldigt bra Plusle som jag strider med och skickade öven en Minun från Pokémon Y som jag typ alltid lekte med då jag hade brorsans 3DS cx. Minun används dock till contests ~ :D

 

Tänkte inte använda Swellow heller men hittade en i lvl 5 Taillow som kunde Brave Bird så jag tränade upp den c:

Den kommer nog bytas ut mot favvopokémonen Flygon senare...

 

Så imorron så ska jag och brorsan battle:a, det ska bli roligt (för mina pokémon är i högre lvl än hans 8D)

     

Fattar inte hur jag orkar skriva mer... Är så himla trött e_e

             

Asså jag vill ha antingen hund eller vargöron och en svans! Det skulle vara så coolt! *-*

Tänker er känslan att bara vifta lite grann med svansen nu och då ~ :D

     

För mycket internet... ._.

 

Min reaktion då jag spelade IB för första gången... DIE POWERRANGERS, DIE!!

   

Såja, det var allt för mig ^^

Ska nu spara inlägget innan jag somnar @_@

Förresten, jag känner att bloggen inte är så händelserik så jag ska nog började göra lite olika saker för att bloggen ska bli lite mer underhållande C:

Nej, nu ska jag sova.......

      / Linn d^ ^b

Sök i bloggen

Presentation


Hellu! Jag är en 16-årig tjej som har ett stort intresse för manga, anime och filmredigering, därför är det vad Du kommer att hitta här!
Om Du vill se något här så var inte blyg och kommentera bara!
Stanna gärna här eller återkom gärna någon annan gång

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Då jag var yngre brukade jag omedvetet titta på anime. Jag undrar om någon brukade se på någon/några av de animeserier som jag brukade se på? C:
 Digimon
 Pokémon
 Dinosaur King
 Beyblade
 Bakugan
 Yu-Gi-Oh
 Annan

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Anime & Manga :3

                                     Lite IB på slutet har ingen dött av X3    


Ovido - Quiz & Flashcards