ookamiotaku

Alla inlägg den 5 november 2014

Av Linn Ookami ~ - 5 november 2014 18:57

Hej! Idag när jag vaknade var nya kapitlet av UQ Holder! ute och gissa om jag blev glad efter 2 veckors väntan! :D 

Jag gillade verkligen det nya kapitlet, man fick veta mer om Santa's (killen på bilden, han kommer vara på alla bilder dock XD) bakgrund och hur han hade det innan han dog (stackare T.T)

 


Han är min favvokaraktär (han vinner till och med över Kuroumaru även om de båda kan vara otroligt söta *nosebleed* X'3)


Hur som helst, detta kapitel var så gulligt med flashback:en ^ ^ Och Santa var så söt då han log (vilket han sällan gör :( )

 

 


Det var dock saker som var mindre roliga (för karktärerna, jag själv gillar allvarliga saker XD och angst är en av mina favvogenrers eller vad det nu heter X3)

 


Och det bästa: 

 

Yes. Yes! YES! YEEEEEESSSS!!!! SANTA KOMMER GÅ MED I HOLDER:N, UTAN TVEKAN!!! :DDDDDD   *gråter glädjetårar och dricker Festis*

Sorry för det där men man blev så glad då han sa det! XD Han måste ju hamna i samma rum som Touta och Kuroumaru... 'yaoifantasier* X'3


Såja, nu har jag bara en sak kvar att säga: SPRIIING!

 

Det är tre zombieoutbreaks i Sverige!! (Rakt där jag bor också... ._.) Lyllos Ryssland och stackars mellaneuropa XD

Aaajaa, det var allt för detta kapitel! :D
     /Lind^ ^b 

Av Linn Ookami ~ - 5 november 2014 18:31

Hellu! Den nya AMV:n blev klar igår man hann inte skriva något inlägg innan jag var tvungen att lägga mig :/

Jag sitter just nu uppe på mitt rum och dricker Festis (man blir aldrig för gammal för Festis! :D) och lyssnar på en nightcore mix d^ ^b

Hur som helst, här är AMV:n! Hoppas ni gillar den! ^ ^


Det blev lite failad timing här och där men aaajaa *^^7


Vi hade gympa i skolan idag och jag kunde inte vara med pga huvudvärk T.T Detta hände ganska ofta och mi gympalärare blir inte så glad... Han tror ju att jag inte vill vara med på gympan men har man ont i huvudet så har man och det är inget man jag kan fixa T.T

Anledningen bakom detta är att jag har en liten skelning på ena ögat och den gör att jag får ont i huvudet, man kan inte fixa detta men man kan minska huvudvärken med progressiva glas (hämtade mina nya glasögon idag :D). 

Är fortfarande jobbigt att han blir sur på en... Man funderar på att prata med någon från skolan likabehandlingsteam : /

Aaajaa, detta har inget att göra med anime och manga dock XD

Jag ska nu skriva en liten review på nya kapitlet UQ Holder! om någon är nyfiken så syns vi då eller någon annan dag! :D

    /Linn d^ ^b

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Hellu! Jag är en 16-årig tjej som har ett stort intresse för manga, anime och filmredigering, därför är det vad Du kommer att hitta här!
Om Du vill se något här så var inte blyg och kommentera bara!
Stanna gärna här eller återkom gärna någon annan gång

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Då jag var yngre brukade jag omedvetet titta på anime. Jag undrar om någon brukade se på någon/några av de animeserier som jag brukade se på? C:
 Digimon
 Pokémon
 Dinosaur King
 Beyblade
 Bakugan
 Yu-Gi-Oh
 Annan

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Anime & Manga :3

                                     Lite IB på slutet har ingen dött av X3    


Ovido - Quiz & Flashcards