ookamiotaku

Alla inlägg den 20 november 2014

Av Linn Ookami ~ - 20 november 2014 09:23

Go' morron, idag är jag hemma från skolan med feber! :'C Jag vill inte missa skolan eller nåt men man varken kan eller orkar gå (eller i mitt fall, åka) till skolan :/

Mamma körde upp mig på mitt rum eftersom en av mina barndomskompisars mamma ska hälsa på en stund så jag får inte vara nere ifall jag smittar henne :'(.

Annars när jag är hemma från skolan så får jag inte vara uppe på rummet med datorn XD (för att jag brukar ha huvudvärk då...)

Hur som helst, eftersom jag inte har något att göra så ska jag kika på Noragami! :D Serien verkar vara cool och en karaktär som heter... *googlar* Yato, tror jag (?) verkar vara en väldigt intressant karaktär X3


     


Asså sista bilden XD


Känner att jag ofta fastnar på låtar ._.



Men den är så bra X3

Aaajaa, vi syns någon annan dag! Ha det bra! \^-^/

       / Linn d^ ^b

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Hellu! Jag är en 16-årig tjej som har ett stort intresse för manga, anime och filmredigering, därför är det vad Du kommer att hitta här!
Om Du vill se något här så var inte blyg och kommentera bara!
Stanna gärna här eller återkom gärna någon annan gång

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Då jag var yngre brukade jag omedvetet titta på anime. Jag undrar om någon brukade se på någon/några av de animeserier som jag brukade se på? C:
 Digimon
 Pokémon
 Dinosaur King
 Beyblade
 Bakugan
 Yu-Gi-Oh
 Annan

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Anime & Manga :3

                                     Lite IB på slutet har ingen dött av X3    


Ovido - Quiz & Flashcards