ookamiotaku

Alla inlägg den 10 november 2014

Av Linn Ookami ~ - 10 november 2014 20:42

Imorron är högstadiet på vår skola lediga för lärarna ska på någon kurs eller nåt! :D Så min första tanke var:

ANIME-UPEESITTARKVÄLL! :'DDDDDDDD

Jag funderar på att se på Fairy Tail för den verkar bra (och A-1 Pictures har gjort animeserien vilket är en bonus XD), men vi får se hur det blir med det XD

Nu på eftermiddagen följde jag och två andra kompisar med en annan kompis hem, det var roligt men väldigt högljutt fast alla fyra var väldigt trötta XD


Gillar verkligen den här låten :3

Hur som helst, då jag kom hem så märkte jag att mamma och pappa ÄNTLIGEN fixat reflexhalsband till våra katter C: Det lär behövas nu mot vinterhalvåret X3

   


Jag var bara tvungen att slänga in en bild och en gif på Kuro X3. Han påminner mig om min egen katt så mycket <3

Älskar henne verkligen och är nog den "varelse" som jag tillbringar mest tid med faktiskt (hon är alltid inne på mitt rum med mig och med tanke på att jag alltid är inne på mitt rum så är det ganska mycket tid XD, hon sover alltid med mig på nätterna också :3. Och det där lät fel måste jag bara peka ut... ._.)

Det känns så coolt men också lite ledset då man tänker på att vi faktiskt är lika gamla... Hon är bara ett halvår yngre än mig och jag fyller 16 om 2 1/2 månad... *O.O

Känns lite grann som om hon är en tvillingsyster i en annan form XD

Jag menar, vi är ju typ mästare på att kommunicera utan ljud så cx

Aja, kom av mig lite XD

Nu ska jag berätta om något som hände mig för två dagar sedan i lite stora drag:

Jag lyckades ÄNTLIGEN ladda ner Draktränaren 2 på min dator och var så glad att jag genast gjorde en liten lat AMV (så klart XD), men då jag laddade upp den på YouTube så blockades den av Fox TV!!! TTATT

Denna gif förklarar mina känslor de följande timmarna:

 


Jag förstår inte varför min av alla HTTYD 2 AMV:s skulle blockas T.T

Hur som helst, jag har inget mer att säga just nu så får ni en liten söt bild av Tandlöse X3

 


Han ser så överlycklig ut, lätt den sötaste scenen i filmen! X3

Hejdå! :D
      

        / Linn d^ ^b

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Hellu! Jag är en 16-årig tjej som har ett stort intresse för manga, anime och filmredigering, därför är det vad Du kommer att hitta här!
Om Du vill se något här så var inte blyg och kommentera bara!
Stanna gärna här eller återkom gärna någon annan gång

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Då jag var yngre brukade jag omedvetet titta på anime. Jag undrar om någon brukade se på någon/några av de animeserier som jag brukade se på? C:
 Digimon
 Pokémon
 Dinosaur King
 Beyblade
 Bakugan
 Yu-Gi-Oh
 Annan

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Anime & Manga :3

                                     Lite IB på slutet har ingen dött av X3    


Ovido - Quiz & Flashcards