ookamiotaku

Alla inlägg den 26 november 2014

Av Linn Ookami ~ - 26 november 2014 19:49

Hej! :) Jag vet att jag inte är så jääääätteduktig på att blogga och det blir ofta några dagars mellanrum mellan bloggningarna, sorry för det *^ ^7

Anledningen till detta kallas för SKOLAN som har dödliga saker som LÄRARE, LÄXOR och INLÄMNINGAR. Varför måste man vara i skolan så länge och ofta? TT.TT

Dock så har jag missat ganska mycket pga min huvudvärk (vilket också är en anledning till att jag inte bloggar så ofta) och oavsett hur många gånger jag går till skolsyster eller åker till hälsocentralen så hittar de inget fel - -'

Så jag ska till sjukhuset i den så kallade "staden" i närheten. Haha, för den är ju så stor... Vem försöker jag lura? Det finns inga större städer i Hälsingland '- - Hudiksvall då kanske...

Hur som helst, ni har nog läst rubriken! Och nu ska ni få gissa lite manga och animekaraktärer och vilken anime eller manga de kommer ifrån! :D (för jag har ingen aning och vill veta XD)

Here we go :3 :

Asså jag skrattar varje gång jag ser den här gif:en XD. Har ingen aning om vilken anime den är ifrån dock...

 

Den här har gif:en har man sett här förut men jag undrar vilken anime den är från X3

  

   

Jag kommer ihåg att jag hittade de här bilderna för läääänge sedan och undrade var de kommer ifrån. Anatar att jag tyckte killen till vänster var söt XD

De andra är kanske bara en fanart med OC:s? :/

   

Asså den här undrar jag verkligen! Vem karaktären är och varifrån han kommer X3 

   

Tycker så synd om den där killen T.T, dock så finner jag gif:en ganska komisk också XD

   


Jajemän, de var den lilla "quizen" som jag inte ens vet svaren på XD

Jag skulle bli väldigt glad om det finns någon vänlig själ som vet någon eller några av karaktärerna eller animeserierna, i så fall så kommentera gärna! :D 

Om jag inte bloggar imorron så kommer det ett inlägg på lördag eftersom jag ska passa kusinen på fredagkväll men vi får synas imorron eller på lördag! :D Hejduuuuu :3 


       / Linn d^ ^b


Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Hellu! Jag är en 16-årig tjej som har ett stort intresse för manga, anime och filmredigering, därför är det vad Du kommer att hitta här!
Om Du vill se något här så var inte blyg och kommentera bara!
Stanna gärna här eller återkom gärna någon annan gång

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Då jag var yngre brukade jag omedvetet titta på anime. Jag undrar om någon brukade se på någon/några av de animeserier som jag brukade se på? C:
 Digimon
 Pokémon
 Dinosaur King
 Beyblade
 Bakugan
 Yu-Gi-Oh
 Annan

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Anime & Manga :3

                                     Lite IB på slutet har ingen dött av X3    


Ovido - Quiz & Flashcards