ookamiotaku

Alla inlägg den 15 november 2014

Av Linn Ookami ~ - 15 november 2014 23:44

Hejsan! Hoppas att ni har haft en bra dag c:, det har jag i alla fall (:

Dagen började med att jag åkte till en kompis och hjälpte henne vara hundvakt :D

Vi var väldigt trötta mot kvällssidan då en sån där tröttkick sparkades igång och vi kunde inte sluta skratta XD

Aaajaa, då jag kom hem satte jag mig framför dator (förvånade? cx) och tittade på Sword Art Online II episod 19 och en ny karaktär kom in i serien! :D Hennes namn är Yuuki (och har användarnamnet "Zekken") och hon har tydligen varit med i spelet Hallow Fragments redan men ska kolla upp det där C:

Det är sällan att jag gillar tjejkaraktärer faktiskt men hon verkar vara en väldigt intressant karaktär ^ ^7

         

 

Asså, jag älskar den sista bilden XD

 

Hm... Jag ska skriva en liten lista på tjejkaraktärer som jag inte ogillar XD (alla namn kommer stå med efternamnen först):

 

Yuuki aka Zekken (så klart XD) - SAO II

Sinon / Asada Shino - SAO II

Yellow - Pokémon Special

Kamiki Izumo - Ao No Exorcist

Tamamura Tamao - Shaman King

Tjejerna från Lucky Star

 

Det var min lilla lista XD. Hur som helst, jag fick en AMV-kick och slängde ihop en liten "Yuuki Tribute"! :D
Den är inte särskilt mycket redigerad för programmet jag använder inte ville låta mig :'C

Hur som helst, jag äger inget i AMV:n men det vet ni redan...


Såja, nu har jag inget mer att skriva XD

Vi får synas någon annan dag och ha det bra! \^-^/

     / Linn d^ ^b

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Hellu! Jag är en 16-årig tjej som har ett stort intresse för manga, anime och filmredigering, därför är det vad Du kommer att hitta här!
Om Du vill se något här så var inte blyg och kommentera bara!
Stanna gärna här eller återkom gärna någon annan gång

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Då jag var yngre brukade jag omedvetet titta på anime. Jag undrar om någon brukade se på någon/några av de animeserier som jag brukade se på? C:
 Digimon
 Pokémon
 Dinosaur King
 Beyblade
 Bakugan
 Yu-Gi-Oh
 Annan

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Anime & Manga :3

                                     Lite IB på slutet har ingen dött av X3    


Ovido - Quiz & Flashcards