ookamiotaku

Alla inlägg den 14 november 2014

Av Linn Ookami ~ - 14 november 2014 22:50

Hej folket! :D Jag har inte varit så aktiv de senaste dagarna av lite olika anledningar:

1. Jag har haft skoljobb att göra hemma eftersom jag missade onsdagen pga huvudvärk

2. Jag började med en ny AMV som jag jobbat på :D

3. Allmän lathet, ska nog erkänna det *^ ^7

Sen så har något som kallas för social media fått tiden att flyga förbi X3

Hur som helst, inget speciellt har hänt antar jag... Har fortsatt med Ao No Exorcist (mangan) men har ännu inte sett på Fairy Tail... >.>

Angående rubriken så kom jag just hem från min morbror, hans fru och min lilla kusin som snart är 3 månader! :D

Vi har någon liten vana att alltid spela Spader 7 då vi umgås X3 (och jag vinner nästan alltid! XD)

Btw, är fast på denna låt X3:


Jag måste ha någon lugnande effekt på min kusin, Mellissa, Melissa, Mellisa, äsch, jag vet inte hur man stavar men jag tror att ni fattar vilket namn hon har XD

Då vi kom dit så var hon alldeles pigg (vilket hon brukar vara lite nu och då) men så fort jag fick henne i knäna så somnade hon... Som vanligt e_e

Likadant om hon är pigg då någon annan håller i henne så blir hon alldeles lugn då jag går fram till henne o.o

Då vi skulle åka så fastnade mina ögon på ett vitt helplagg eller vad man ska kalla det med björnöron! Hur gulligt som helst! :3

 

 

Aaajaa, det är fredag så då blir det lite spam! :D HERE WE GO!

Men fööörst, en liten pepp sång! :D


       

Övre bilden: Aa, man blir ju lite fundersam... XD (secretlytwins.com)

 

Asså undre bilden måste vara den bästa gif jag någonsin har sett!! XD

 

FÖLJANDE GIFS FUNKAR INTE AV NÅGON ANLEDNING! TAT

När vi spelade Spader 7 så blockade mamma och min morbror mig helt och det här var typ jag:

  

        

Jag menar, vem vill sitta med spader 2:an (värde -50) och två andra kort med värdet -15 då omgången avslutas?!

Fast det var ju gött sista omgången vi körde då jag blockade alla andra totalt (bara jag och min storebrorsa kunde lägga flera gånger om XD) tills min brorsa lade ut den sista 7:an X3

  

        

Igår när fick jag reda på att vi hade engelskaläxa som jag inte hade någon aning om att vi hade! Mitt face:

  

        


De som hade missat lektionen då vi fick den skulle göra den idag men man är ju blyg och satt tyst ._. 

Jag kunde dock 15 av 20 ord så det gick nog bra för att inte ens ha vetat att vi haft läxa! XD

 

Aaajaa, ska fortsätta med min AMV nu så syns vi någon annan dag! Ha det gött så får ni en liten virtuell kram! \^-^/

     / Linn d^ ^b

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Hellu! Jag är en 16-årig tjej som har ett stort intresse för manga, anime och filmredigering, därför är det vad Du kommer att hitta här!
Om Du vill se något här så var inte blyg och kommentera bara!
Stanna gärna här eller återkom gärna någon annan gång

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Då jag var yngre brukade jag omedvetet titta på anime. Jag undrar om någon brukade se på någon/några av de animeserier som jag brukade se på? C:
 Digimon
 Pokémon
 Dinosaur King
 Beyblade
 Bakugan
 Yu-Gi-Oh
 Annan

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Anime & Manga :3

                                     Lite IB på slutet har ingen dött av X3    


Ovido - Quiz & Flashcards